Tuesday, October 8, 2013

Crab Apples

Delia's shirt, Target jeans, Rica Lewis espadrilles, Forever 21 necklace, Bijou Brigitte ring
Now don't quote me on the title of this post, I don't really know if these are crab apples. It just sounded good. So I wrote it.
Let's talk about my shirt. I got it for free (from a friend who didn't like it). Talk over. (But it also has a colorful skull on it & it's loose).
Let's talk about the weather. Kidding, let's not.

Ne répétez pas ce que j'ai écrit pour le titre. Je ne sais pas si ce sont des coins. Ça sonnait bien. Je l'ai écrit.
Parlons de mon haut. Je l'ai eu gratuitement (d'une amie qui ne l'aimait pas). La discussion est finie. (Mais il y a aussi une tête de mort colorée dessus et il est ample).
Parlons de la météo. Je rigole, n'en parlons pas.




photos: MIKI
~Emma

4 comments:

  1. I love your t-shirt!!!
    Have a good week! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥!

    ReplyDelete
  2. Love your outfit (: , the scenery look great too ! x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Merci beaucoup de m'avoir ajoutée à ta blogroll :) Bonne continuation pour ton blog qui est très prometteur ! Je t'embrasse.

    ReplyDelete
  4. No, please, let's talk about the weather!:D I like the setting of these shots, I just hope you didn't fell off any ledge...:)

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...