Tuesday, May 30, 2017

My Everyday Jewelry


Since September, maybe even August, I've been wearing the same rings and this necklace for about the same time. I found that it's much more practical to always wear the same jewelry at college. I don't have as much space to store necklaces, bracelets, earrings and rings in an organized fashion. On top of that, I don't think of changing out my earrings because I'm always working out.

A couple of summers ago, I wore the same rings from June to August. This year, as I occasionally glanced down at my hands, I still felt like it was summer. These rings have been places and I'll probably keep wearing them for a while because they're important to me. They come from Barcelona, Angers, Provence and a little booth at my college. They all represent my travels and I have many memories tied to them. Do you always wear the same jewelry? Do you have certain pieces that you like more than others?

Depuis septembre, voire même peut-être août, je porte les même bagues et ce collier depuis presque aussi longtemps. J'ai trouvé qu'à l'université, c'est beaucoup plus pratique de mettre toujours les mêmes bijoux. Je n'ai pas autant de place pour ranger d'une manière organisée colliers, bracelets, bagues et boucles d'oreilles. En plus, comme je fais du sport, je ne change pas aussi souvent mes bijoux qu'avant.

Il y a quelques étés, j'avais porté les mêmes bagues de juin jusqu'à août. Cette année, en regardant mes mains de temps en temps, j'avais vaguement l'impression d'être toujours en été. Ces bagues ont fait du chemin et je vais probablement continuer de les mettre longtemps, car elles me tiennent à cœur. Elles viennent de Barcelone, Angers, Provence et une d'un stand de bagues à mon université. Elles représentent mes voyages et je les associe avec de beaux souvenirsPortez-vous toujours les mêmes bijoux? En portez-vous quelques-uns que vous aimez particulièrement? 





 photos: ME
~Emma

4 comments:

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...