Friday, September 1, 2017

Wonder Woman


I briefly talked to you about my new passion, yoga, here. It's September 1st and I want to create a routine (with the help of my bullet journal, of course) to keep practicing daily or at least every other day. I realized how much flexibility and balance I had lost since I quit ballet three years ago. Little by little, I’m gaining back those qualities and rapidly improving. I want to balance my classes, job, rowing practices, friends, me-time and in the midst of all that: yoga. Do you have any tips to become Wonder Woman?!

Je vous ai déjà brièvement parlé de ma nouvelle passion, le yoga, ici. C'est le premier septembre et j’essaie de me créer une routine (grâce à mon bullet journal, bien sûr) pour pouvoir continuer de pratiquer chaque jour, ou au moins, tous les deux jours. Depuis que j'ai arrêté la danse classique, il y a trois ans, j'ai perdu beaucoup de flexibilité et d’équilibre. Petit à petit, depuis la mi-juillet, je retrouve ces qualités et progresse rapidement. J’ai envie de pouvoir concilier mes études, mon job, mes entraînements d’aviron, mes amies, et le yoga, tout en gardant du temps pour moi. Avez-vous des suggestions pour devenir Wonder Woman?!



Thrifted shirt, Gap pants, Atelier Chaussures shoes, JORD watch*, DIY necklace, Revelon lipstick 

photos: FARYAL

3 comments:

  1. This color is so pretty on you! Already looking like fall :-)

    Liz
    www.lizzieinlace.com

    ReplyDelete
  2. organizing is everything! in between all work and obligations me-time and sports are absolutely neccessary.

    i would love to start with yoga! i believe it can be very de-stressing.

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...